torstai 21. heinäkuuta 2011

Uutisia yksityisistä

Parhaani mukaan yritän pitää NDM 2011 -sarjan erillään muista kuin ravuritouhuista, joten tässä tulee nyt toista postausta heti perään.


Minulla on paha tapa alkaa innolla touhuta jotain vähemmän tärkeää silloinkin, kun tekemistä olisi vaikka muille jakaa. Eilisen innostuksen tuloksena syntyikin jo pidemmän aikaa suunnitteilla ollut listaus yksityishevosistani. Keskeneräinenhän tuo vielä on, mutta ajattelin sen nyt kuitenkin jo esitellä sillä paneudun hevosten esittelyteksteihin kunhan taas löydän innostusta niitä kirjoittaa. Tärkeimmät tiedot tulevat kuitenkin jo esille.

Puoliverikolmikkoni sieltä vielä puuttuu, mutta tämä johtuu täysin kuva- ja sivuongelmista. Milo on aika lailla laiminlyöty, en ole vieläkään tehnyt päätöstä siitä mitkä kuvat herra lopullisesti saa. Hazard ja Roki odottavat edelleen uusia sivujaan, mutta en vain tunnu saavan aikaan. Kaiken lisäksi nyt pohdin, että pitäisikö herrojen kuvatkin vaihtaa. Hazardille olen löytänyt kuvat, jotka hieman houkuttelisi herralle vaihtaa. Rokin suhteen asia on hankalampi, sillä herra on samoilla kuvilla kulkenut jo sen kuusi vuotta mitä ori minulla on ollut.

Quinnin suhteen olen ollut viime päivinä aika innoissani. Löysin vanhoja tiedostoja tutkiessani muutaman farmin joihin olen kuvaluvat saanut aikoinaan ja eräältä farmilta löytyikin Quinnille juuri täydelliset kuvat. Sen ja uuden tallipaikan myötä innostuinkin vähitellen saattamaan herran päiväkirjaa ajan tasalle. Herran uudelleenkoulutus kenttäratsuksi oli alun perin tarkoituksena suorittaa tarinamuotoisesti ja homman hoitavan henkilönkin löysin, mutta hänestä ei ole kuulunut mitään koko kesänä. Harmittava homma, olisin niin mielelläni tämän tarinateitse hoitanut, mutta itseltäni ei löydy tarpeeksi tietoa ja ideoita että lähtisin näitä tarinoita itse kirjoittamaan.

Tallipaikkoja olen nyt viimein alkanut hakea aktiivisesti. Vieläkään en ole saanut aikaan tehtyä topikkia aiheesta, mutta olen tarkasti silmäillyt muiden tallipaikanhakutopikkeja. Quinnille löysinkin eilen mukavan tallipaikan eräältä suomalaiselta tallilta. Hessulle minulla on vähän niin kuin jo paikka tiedossa, mutta en ole vielä saanut aiheesta lähetettyä sähkköpostia. Myös Ronja vaihtaa tallipaikkaa Hillingtonin kuolleisuuden takia, mutta tamman kanssa olen erittäin tarkka. Tarkka olen muutenkin ja olenkin jo todennut, että en voi kuvitella löytäväni kaikille sitä täydellistä paikkaa; on tyydyttävä vähemmän täydellisiin.

Ei kommentteja: